dimarts, 29 de maig del 2012

Copes badades: Primer TEASER promocional d'Últimes Existències

M'agrada molt la dèria anglosaxona per barrejar sempre màrketing i desig a l'hora de promocionar música o cinema. En literatura mainstream també ocorre el mateix amb els grans best-sellers i a casa nostra, per la part que ens toca, hauríem d'aprendre'n. Parle sobretot dels escriptors, perquè s'ha de dir que les editorials valencianes fan ja una gran -i esforçada- tasca de promoció dels nostres treballs tot i que sempre ensopeguen amb la falta de mitjans en la nostra llengua i amb la més que probable tèbia voluntat de la resta de ràdios, rotatius i televisions.

Per això inicie hui l'aventura d'americanitzar la promoció dels meus -nostres- llibres amb un procediment molt de l'estil de Hollywood. Encara falten alguns mesos per a la publicació del meu nou treball Últimes existències, Premi Ciutat de València 2011, però res millor que un símbol per condensar l'arranc de la història. Si es tracta d'avançar-nos al producte, d'anticipar-ne el desig, vos he adjuntat la imatge d'aquestes dues copes de vi badades. L'esguit del vi mesclat amb la trencadissa dels vidres és una visió esfereïdora, un excel.lent teaser -en anglés seria un avanç seductor; ací ho deixaríem en anar-fent-boca- del que el llibre promet. O és que una copa rebentada en mil bocins no deixa de dir-nos que la festa ja s'ha acabat? Quan arribe Últimes existències, sabrem de què es tracta...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada